2009. július 27., hétfő

Ál-tiramisu

A hétvégén sütni szerettem volna valami sütit, de nem tudtam rávenni magam, hogy receptet keressek, kavargassak utána pedig megsüssem. Így, hogy mégis csak ennénk valamit találtam egy jó kis receptet, amit olyankorra tettem el, ha mégsem lenne sok időm no és drága alapanyagom.


Készítettem egy Ál-tiramisu tortát.




A recept:


  • 2,5 csomag babapiskóta
  • 1,5 dl kávé (főzött)
  • picike rum (1-2ek)
  • 1 csomag vaníliás (tejszínes) pudingpor (főzős)
  • 0,5 l tej
  • 5 ek cukor
  • 1ek zselatin
  • 1 kis doboz tejföl
Először is a pudingot elkészítem a tejjel és cukorral, kihűtöm langyosra, majd belekeverem az 1ek zselatint és a tejfölt.
A babapiskótát egy gyors mozdulattal egyenként belemártom a kávés-rumos elegybe és lerakom sorba egy tál aljára (egy párat), rá egy kevés pudingos massza, majd megint babapiskóta és massza és így tovább.
A végén szórtam rá egy kevés fehér csokit és "egérkakit" (tejcsokidara).
Be a hűtőbe és jóformán már ehető is egy olyan 10 perc múlva.
Tényleg nagyon fini, olyan mintha Mascarponéval készítettem volna.
Érdemes kipróbálni, kevés pénzből finomat!

post signature

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy írsz!
Thanx for leave me a comment!