2009. július 28., kedd

Dinnye szeletek

Szintén névnapi sütinek készült. Mind egy szálig elfogyott, de még mekkora sebességgel :-)
Az eredeti receptet itt, Andinál találtam. Érdemes benézned hozzá is. Rengeteg süti és kaja, a legtöbb fényképekkel.

A recept:
Piros, belső részhez:
  • 12,5 dkg margarin
  • 20 dkg darált háztartási keksz
  • 10 dkg porcukor
  • 1 piros ételfesték (Tescoban tuti van, kicsi kiszerelésben, mint az aromák)
  • 1 ek rumaroma/sütőrum
  • 3 ek sárgadinnye vodka (én vettem, mert akciós volt :-), de vízzel is felválthatod)
Összegyúrod és 6 db golyót formázol belőle.

Zöld, külső héj részhez:
  • 12,5 dkg margarin
  • 30 dkg darált háztartási keksz
  • 1 zöld ételfesték
  • 10 dkg porcukor
  • 3 ek víz / sárgadinnye vodka / rum
Összegyúrod és szintén 6 db golyót készítesz.

Veszel egy zöld golyót és tenyérrel lelapítod, majd addig nyomkodod kör alakúra, mígnem 2x akkora lesz mint a piros golyód. Rá a piros golyót és beburkolod vele. Szépen alakítható.
Mindegyikkel elvégzed és be a hűtőbe.
Másnap veszel egy gömböt és kettévégod, majd egy felet lefordítasz úgy, hogy a sima fele az asztallapon feküdjön. Először ezt is félbevágod, majd a feleket is félbe. Így egy félből 4, az egész gömbből pedig 8 szeletke lesz.
A végén megszórtam tortadarával, de mint a fent említett honlapon láttam készíthetsz rá csokicseppeket is, mintegy magként (nem vacakoltam vele, így is elfogyott...:-)).

post signature

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy írsz!
Thanx for leave me a comment!